فهرست بستن

توییتر سرویس پولی به نام توییتر آبی را بررسی می کند، محقق | توییتر

توییتر سرویس پولی به نام توییتر آبی را بررسی می کند، محقق | توییتر

تویتر در حال بررسی راه‌اندازی یک سرویس اشتراک پولی به نام Twitter Blue است، بر اساس ویژگی‌های منتشر نشده این برنامه که توسط یک محقق مستقل کشف شده است. اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده از این سرویس، که قیمت آن 2.99 دلار در ماه است. ویژگی های برنامه ریزی شده شامل توانایی ذخیره و سازماندهی توییت ها در مجموعه ها – گسترش در ویژگی نشانک توییتر – که در حال حاضر به سادگی لیست زمانی از توییت های ذخیره شده را ذخیره می کند. این سرویس همچنین دارای دکمه «لغو توئیت» است، معادل دکمه‌های موجود در سرویس‌های ایمیل مانند جی‌میل، که به کاربران اجازه می‌دهد تا چند ثانیه پس از ارسال توییت از ارسال توییت جلوگیری کنند. توییتر درباره برنامه‌های خود برای خدمات پریمیوم در چند ماه گذشته در ژانویه، این شرکت Revue را خریداری کرد، یک ارائه دهنده خبرنامه که به کاربران اجازه می دهد ایمیل های اشتراک را بنویسند و منتشر کنند. اوایل این ماه فراتر رفت و Scroll را خریداری کرد، یک سرویس اشتراک که تبلیغات را از سایت های خبری حذف می کند. تونی هیل، مدیر اجرایی سابق اسکرول، زمانی که این شرکت خریداری شد، تأیید کرد که این برنامه قرار است "در اواخر سال در یک اشتراک گسترده تر توییتر ادغام شود". در حال بررسی سطوح گران‌تری از اشتراک باشید که یک یا هر دو خرید را در بسته‌ای مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. او گفت: «توئیتر همچنین در حال کار بر روی مدل قیمت‌گذاری اشتراک پله‌ای است، به طوری که یکی از سطوح دارای ویژگی‌های پولی بیشتری نسبت به دیگری است. به عنوان مثال، کاربران در سطوح با قیمت بالاتر می توانند از تجربیات ممتاز، مانند تجربه خواندن اخبار بدون درهم و برهمی لذت ببرند.» این شرکت انگیزه قوی برای کشف جریان های درآمد جایگزین دارد، زیرا منبع اصلی درآمد آن، یعنی تبلیغات، مورد حمله قرار گرفته است. در اوایل این ماه، اپل به‌روزرسانی‌ای را برای آیفون‌ها و آی‌پدها ارائه کرد که قابلیتی به نام «شفافیت ردیابی برنامه» را فعال می‌کرد که برنامه‌ها را ملزم می‌کند تا رضایت کاربران را قبل از نمایه کردن آن‌ها بر اساس فعالیت‌شان در چندین برنامه، ایمن کنند. هفته گذشته، توییتر صفحه‌ای را معرفی کرد. از کاربران درخواست می‌کند برای ردیابی رضایت دهند و به آنها بگوید که این امر به سرویس کمک می‌کند تا تبلیغات را مرتبط نگه دارد، اما این شرکت قبلاً به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که این ویژگی «تأثیر متوسطی» بر درآمد خواهد داشت. آمارهای فعلی نشان می دهد که تنها 4 درصد از کاربران آیفون به طور مرتب از چنین ردیابی استفاده می کنند.