فهرست بستن

توییتر خدمات اشتراک پولی «آبی» را در فروشگاه های برنامه فهرست می کند | توییتر

توییتر خدمات اشتراک پولی «آبی» را در فروشگاه های برنامه فهرست می کند | توییتر

توییتر یک سرویس جدید پولی «تویتر آبی» را در فروشگاه‌های اپلیکیشن فهرست کرده است که نشان می‌دهد این شرکت رسانه‌های اجتماعی ممکن است به زودی سرویس اشتراکی که مدت‌ها شایعه شده بود راه‌اندازی کند. فروشگاه‌های اپلیکیشن تلفن همراه این سرویس را نشان دادند، اگرچه ویژگی‌های مورد انتظار آن هنوز ارائه نشده است. به نظر می رسد در دسترس است. مدت هاست که انتظار می رود یک طرح اشتراک وجود داشته باشد زیرا توییتر به دنبال راه های بیشتری برای کسب درآمد از پایگاه کاربران بزرگ خود است. در ماه آوریل، این شرکت اعلام کرد که 199 میلیون کاربر دارد که می تواند هر روز از آنها درآمد کسب کند، که 20 درصد افزایش نسبت به سال گذشته نشان می دهد. انگلستان و 2.99 دلار در فروشگاه ایالات متحده. در فروشگاه اندروید، لیست توییتر «خریدهای درون برنامه‌ای» را نشان می‌دهد اما قیمت خدمات را فهرست نمی‌کند. ویژگی‌های مورد انتظار برای سرویس پولی شامل دکمه «لغو» است که به کاربران اجازه می‌دهد تا توییت‌ها را برای چند ثانیه پس از ارسال به خاطر بیاورند. ویژگی «مجموعه‌ها» به این ترتیب کاربران می‌توانند فهرست‌های جداگانه‌ای از توییت‌ها (به‌جای تکیه بر یک فهرست نشانک‌ها) و حالتی برای آسان‌تر خواندن رشته‌های طولانی ایجاد کنند. فهرست‌های برنامه‌ها برای Twitter Blue توسط جین منچون وانگ، یک شرکت مستقل کشف شد. محققی که روی کشف ویژگی های برنامه قبل از انتشار کار می کند. روز پنجشنبه، او گفت که این سرویس شامل تم‌ها و نمادهای رنگی جدید است. توییتر «تویتر آبی» را تأیید می‌کند که با گنجاندن عمومی خرید درون‌برنامه‌ای در فروشگاه App برای آزمایش، من اولین مشتری آبی توییتر هستم که هزینه آن ۲.۹۹ دلار است. 😅تویتر آبی با تم‌های رنگی و همچنین حالت برنامه سفارشی IconsReader ارائه می‌شود https://t.co/RxQHwi6apl pic.twitter.com/UC7kfNS9PE— جین منچون ونگ (@wongmjane) 27 مه 2021
شارژ کردن کاربران برای ویژگی های اضافی می تواند به طور قابل توجهی توانایی های پول سازی توییتر را افزایش دهد. تنها در سه ماه اول سال 2021، این شرکت یک میلیارد دلار (700 میلیون پوند) درآمد داشته است. یافتن منابع درآمدی دیگر نیز می‌تواند آن را در برابر نوسانات تقاضای جهانی برای تبلیغات و همچنین تغییرات تکنولوژیکی مانند محدودیت اپل در ردیابی دستگاه‌هایش کمتر مستعد کند. توییتر که توسط بنیانگذارش، جک دورسی اداره می‌شود، شرکت‌هایی را خریداری کرده است. اقتصاد اشتراک اینها شامل خرید ماه ژانویه Revue است که خبرنامه های ایمیل پولی را ارائه می دهد و Scroll، سرویسی که تبلیغات را از وب سایت های خبری حذف می کند. اوایل این ماه، توییتر یک ویژگی "tip jar" را معرفی کرد که به کاربران امکان می داد پرداخت های جزئی را از طریق دیگران به دیگران انجام دهند. خدمات شخص ثالث این ویژگی در ابتدا به تعداد کمی از کاربران محدود می شود.