فهرست بستن

به یک عکس پروفایل جدید در توییتر یا ردیت نیاز دارید؟ NFT را امتحان کنید

به یک عکس پروفایل جدید در توییتر یا ردیت نیاز دارید؟ NFT را امتحان کنید

متا از 19 ژانویه th کمپین های تبلیغاتی فیس بوک را تغییر می دهد. فیس بوک که به طرز بدنامی با انتقادات در مورد تبلیغات انتخاباتی در پلتفرم خود مبارزه می کند، در حال تجدید نظر در کمپین های تبلیغاتی با هدف محدود خود است. طبق این پست وبلاگ فیس بوک، این تغییرات توانایی هدف قرار دادن کاربران را بر اساس تعامل با محتوای مرتبط با سلامت (به عنوان مثال، "آگاهی از سرطان ریه"، "روز جهانی دیابت")، نژاد و قومیت، وابستگی سیاسی، اعمال مذهبی (مانند، «کلیسای کاتولیک» و «تعطیلات یهودی») و گرایش جنسی (مثلاً «ازدواج همجنس‌گرایان» و «فرهنگ دگرباشان جنسی»).
این تغییرات در 19 ژانویه 2022 اعمال می شود. فیس بوک دیگر اجازه نخواهد داد تبلیغات جدید از این ابزارهای هدف گذاری پس از آن تاریخ استفاده کنند. تا 17 مارس 2022، هرگونه تبلیغات موجود با استفاده از این ابزارهای هدف دیگر مجاز نخواهد بود.
گراهام ماد، معاون تبلیغات و بازاریابی محصول تجاری فیس بوک، معتقد است که تجربیات تبلیغات شخصی بهترین هستند، اما در ادامه بیان کرد:
«[W] می‌خواهم با انتظارات در حال تکامل مردم در مورد نحوه دسترسی تبلیغ‌کنندگان به آنها در پلتفرم ما و پاسخگویی به بازخورد کارشناسان حقوق مدنی، سیاست‌گذاران و سایر ذینفعان در مورد اهمیت جلوگیری از سوء استفاده تبلیغ‌کنندگان از گزینه‌های هدف‌یابی که ما در دسترس قرار می‌دهیم، بهتر مطابقت داشته باشد.»
برای کمک به کاهش ضربه، فیس بوک نکات و مثال هایی را برای مشاغل کوچک، غیرانتفاعی و گروه های مدافع ارائه می دهد تا همچنان به مخاطبان خود دست یابند که فراتر از هدف گذاری گسترده جنسیت و سن هستند.
این نکات شامل ایجاد انواع مختلفی از هدف‌یابی مانند مخاطبان سفارشی تعامل، مخاطبان شبیه، مخاطبان سفارشی وب‌سایت، هدف‌یابی مکان و فهرست‌های مشتری از یک مخاطب سفارشی است.
در اینجا پایین آمدن چگونگی وقوع آن است.
طبق ژورنال موتور جستجو، تا 17 مارس th می توان در مقادیر بودجه یا نام کمپین ها بدون تأثیر بر هدف گذاری تغییرات ایجاد کرد. با این حال، اگر قصد تغییر سطح مجموعه تبلیغات را داشته باشید، باعث ایجاد تغییراتی در سطح مخاطب می شود.
اگر باید آن آگهی خاص را برای استفاده مجدد نگه دارید، بهتر است تنظیمات هدفمندی دقیق را قبل از 17 مارس th ویرایش کنید تا مطمئن شوید که می توانید در آینده تغییراتی در آن ایجاد کنید.
من معتقدم هراکلیتوس بود که اعلام کرد تغییر ثابت است. با دانستن این موضوع، می‌توان نتیجه گرفت که سایر پلت‌فرم‌های اجتماعی ممکن است از این روند پیروی کنند و احتمالاً در آینده نیز هدف‌گیری خود را تنظیم کنند.